Klik op de vraag om het antwoord te zien.
Veelgestelde vragen
Over opstapplaatsen en reisbescheiden:
Waar vind ik mijn opstaptijd en opstapplaats?
De actuele opstaptijd vindt u op uw deelnemersbewijs die bij de reisbescheiden zitten. De reisbescheiden worden uiterlijk 5 dagen voor vertrek verstuurd. Een opstapplaats kan binnen 14 dagen voor vertrek niet meer gewijzigd worden. De opstaptijd op het deelnemersbewijs is altijd de juiste en kan afwijken van een eerder gepubliceerde tijd door bijvoorbeeld het afvallen van opstapplaatsen.
Kan ik mijn opstapplaats wijzigen?
Dit kan tot 14 dagen voor vertrek. Omdat hierna de volledige chauffeursplanning uit handen is gegeven kunnen wij binnen 14 dagen voor vertrek géén wijziging meer doorvoeren.
Wanneer ontvang ik mijn reisbescheiden?
Door de drukte hanteren wij nu: uiterlijk 5 dagen voor vertrek van de reis. Heeft u binnen deze tijd geen reisbescheiden ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Hoelaat zijn wij terug op de opstapplaats?
Dit kunnen wij op voorhand niet zeggen. Er kan op de terugreis file zijn of de chauffeur maakt nog een excursie met u die langer uitpakt dan verwacht. U kunt op de terugweg bij de chauffeur informeren naar de aankomsttijd op de opstapplaats zodat u nog tijd genoeg heeft om een eventuele lift te regelen vanaf de opstapplaats. Om u een hele ruime indicatie te geven: de meerdaagse busreizen komen tussen 18.00 en 01.00 uur weer terug op de uitstapplaats.
Over reizen en aantal deelnemers:
Klik op de vraag om het antwoord te zien.
Wanneer heeft een reis gegarandeerd vertrek?
Dit is altijd te zien op onze website in de prijskolom:
Als er ‘Bijna gegarandeerd’ bij staat zijn wij enkele deelnemers verwijderd van vertrekgarantie, úw boeking kan dan het verschil maken. Bij ‘Gegarandeerd vertrek’ hebben wij 18 deelnemers bereikt (bij meerdaagse busreizen) en gaat de reis door (onder voorbehoud van annuleringen)!
Nb: Wij kunnen GEEN informatie vertrekken over het totaal aantal deelnemers die op een reis geboekt staan.
Moeten wij een reis annuleren wegens te weinig deelname dan krijgt u de volledige betaling retour of u heeft de keuze om een andere reis te boeken.
Op welke reizen is er beschikbaarheid?
Dit kunt u eenvoudig terug zien op onze site. Als een reis niet meer beschikbaar is dan staat er bij de reisdatum ‘volgeboekt’ of ‘niet beschikbaar’. Soms is een reis alleen op aanvraag te boeken, dat wil zeggen dat wij wel genoeg busplaatsen hebben maar wij bij het hotel moeten informeren of er nog een hotelkamer beschikbaar is. Een boeking op aanvraag is altijd direct definitief als wij akkoord krijgen, vandaar dat u ook direct een aanbetaling moet doen.
Hoeveel deelnemers staan er op een reis geboekt?
I.v.m. de privacywetgeving kunnen wij niet meer doorgeven hoeveel personen er op een reis geboekt staan.
Wanneer hoor ik of mijn aanvraag akkoord is?
Hierin zijn wij afhankelijk van het hotel. Wij dienen direct een aanvraag in, zodra wij bericht hebben van het hotel nemen wij contact met u op.